Groepen, rollen en functies

7B Caroline Caroline Linda Linda Linda
8A Chantal  Chantal   Chantal  Chantal Tom/Anneke
8B Nico Nico Nico Caroline Nico

Voor leerlingen die tussentijds instromen (zij-instromers) geldt dat wij altijd kritisch kijken of plaatsing mogelijk is. Dit doen we volgens de uitgangspunten van ons Schoolondersteuningsprofiel. Dit document vindt u onder “Informatie”. Het leerlingenaantal en de ondersteuningsbehoeften zijn leidend.

In onze schoolgids leest u dat wij een maximaal aantal van 30 leerlingen per groep hebben vastgesteld voor de groepen 3 t/m 8. In de onderbouw bekijken wij maandelijks de aantallen afgezet tegenover de kwaliteit die wij kunnen bieden. Per januari 2025 starten wij vanwege het toenemende leerlingenaantal in de onderbouw een vijfde groep.

*In groep 1/2 is sprake van een wachtlijst vanwege het maximaal aantal leerlingen.

**In groep 5A en groep 5B is sprake van een wachtlijst vanwege de maximale ondersteuningsmogelijkheden die nu zijn bereikt.

Overzicht rollen, taken en functies 2024-2025

Rol / functie Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag
Intern Begeleider (IB) Marleen Marleen Marleen (ochtend) Marleen
ICT/IB Anne
Plusklas  Debby
Bewegingsonderwijs Iris Iris
Bewegingsonderwijs Joppe Joppe Joppe (middag)
Onderwijsassistent / Pabo Gaudy  Gaudy  Gaudy  Gaudy
Onderwijsassistent / Pabo Nina  Nina Nina
Leerkrachtondersteuner Stephanie
Vrijwilliger Jack  Jack Jack
Vrijwilliger Marina
Administratie Laurette Laurette Laurette
Conciërge Ruud Ruud
Directie Tom  Tom Tom Tom Tom

De afsluiting van ons laatste Blink Wereldoriëntatie thema van dit schooljaar! Producten voor beelden vorming, kooklessen van echte koks en als knallend einde een open huis met een heerlijke proeverij in de school. En natuurlijk is er al die tijd ook gewerkt aan de vakken aardrijkskunde, geschiedenis, natuur en techniek;)

De kooklessen hebben gewerkt want de leerlingen hebben de lekkerste zelfgemaakte hapjes mee naar school genomen. Met van de Ouderraad nog een heerlijke limonade en een prijsvraag. Op naar de laatste dagen van het schooljaar!

#vinkeveen #blinkwereldoriëntatie #thematischonderwijs #ouderraad #ouderbetrokkenheid #kookles #burgerschap

...