Rondleiden

Het maken van de juiste schoolkeuze voor uw kind is een belangrijke beslissing. Wij begrijpen dat u graag wilt ervaren wat onze school te bieden heeft voordat u deze keuze maakt. Daarom nodigen wij u en uw kind van harte uit om voor een kennismaking en rondleiding. Een mooie gelegenheid om de sfeer van onze school persoonlijk te ervaren. Als school vragen wij u uw kind mee te nemen. Terwijl de directeur met u in gesprek gaat kan uw kind zich vermaken in de speelhoek van het kantoor, grenzend aan het schoolplein. Vaak zijn er leerlingen buiten dus er is genoeg te zien! Er ligt een mooie kleurplaat voor uw kind klaar en de belangrijkste documenten zijn voor u geprint. Na het gesprek neemt de directeur u mee om de hele school te laten zien.  De rondleiding/kennismaking duurt 45-60 minuten.

Tijdens de kennismaking en rondleiding krijgt u de kans om:

• de sfeer te proeven, ervaar de levendige sfeer van onze school en maak kennis met de uitdagende leeromgeving die we creëren voor onze leerlingen;
  • ons team en de leerlingen te ontmoeten, leer onze toegewijde leerkrachten en personeelsleden kennen die een passie hebben voor onderwijs en klaarstaan om uw vragen te beantwoorden;
  • onze faciliteiten te verkennen, ontdek onze klaslokalen en andere faciliteiten die bijdragen aan de beste leerervaring;
  • inzicht te krijgen in ons curriculum, krijg een glimp van ons uitgebreide curriculum dat de basis vormt voor de groei van uw kind.

“Samen ontdekken, stralend groeien!”