Ouderraad

De leden van de Ouderraaad stellen zich graag aan u voor!

Ik ben Joris en zit sinds vorig jaar in de OR van de Pijlstaart. De basisschooltijd geeft onze kinderen veel waar zij een levenslang mee verder kunnen. Ook wij als ouders kunnen veel doen om deze tijd vol goede herinneringen te maken. De afgelopen tijd zie ik veel positieve initiatieven ontstaan in en rondom de Pijlstaart. Hier wil ik, samen met andere ouders aan bijdragen. Voor een fijne tijd op de basisschool.

Joris

vader van Seb (al van school) en Sofie (6B)

Ik ben Serge en ben lid geworden van de OR na een oproep tijdens de HWW-avonden. Daar de vaders ondervertegenwoordigd waren, moesten de moeders de honneurs waarnemen, maar we zijn nu inmiddels aangesterkt tot een mooi team met ook een drietal vaders. Mede door de goede opzet die er al was en nu een vergroting van het team hopen we met z’n allen de OR nog zichtbaarder te maken én hierdoor meer mogelijkheden te krijgen het verblijf op school voor alle kinderen nog leuker te kunnen maken.

Serge

vader van Skyler (groep 5) en Charlize (3A)

Ik ben Tom en sinds oktober 2022 lid van de OR. Ik vind de binding tussen school, ouders en kinderen erg belangrijk, de OR kan en wil daar graag een steentje aan bijdragen. Daarnaast vind ik het ook leuk om activiteiten en extra’s voor de kinderen met de OR te kunnen organiseren, om de schooltijd voor de kinderen maar ook ouders nog leuker te maken.

Tom

vader van Lea (3B), Aline (1/2A) en
Eliza (geboren in 2022)

Mijn naam is Diana en vorig jaar ben ik begonnen met het ontwerpen en samenstellen van de Sint en kerst decoratie.  Na het helpen met de versiering voor het schoolfeest(Pijlparty) heb ik besloten om me op te geven voor het OR om zo nog meer input te kunnen geven bij de activiteiten die er georganiseerd gaan worden. Ik zal me dan ook voornamelijk gaan bezighouden met de creatieve en decoratieve aspecten van de activiteiten. Hopelijk draag ik zo bij aan memorabele beleving voor alle leerlingen!

Diana

moeder van Julian (groep 4A) en Lola (groep 1/2A)

Mijn naam is Nathalie en sinds vorig jaar neem ik deel aan de Ouderraad. Ik heb veel zin om activiteiten voor de kinderen te organiseren rondom de leukste momenten van het jaar. Dit zijn vaak toch de herinneringen die ze bij blijven staan gedurende de basisschooltijd. Helemaal na de coronajaren. Mocht je een keer flexibel willen meehelpen aan een activiteit spreek mij dan vooral aan!

Natalie

moeder van Hanna (groep 7B) en Thijmen (groep 4A)

Hi, ik ben Marlène en sinds oktober 2021 ben ik de ouderraad komen versterken. Ik vind het leuk om de tijd van alle kinderen op school nog net wat leuker te maken. Dingen organiseren waar anderen blij van worden geeft altijd energie; we gaan er weer een mooi jaar van maken.

Marlène

moeder van Mason (3A) en Daley (groep 1/2A)

Ik ben Sylvia en dit jaar nieuw in de OR. Ik ben gevraagd om penningmeester te zijn, wat ik door mijn werkervaring in de financiële dienstverlening ook erg leuk vind. Ik heb afgelopen jaar een paar keer mogen helpen met o.a. avond4daagse en ijsjes uitdelen, dat was echt een feest voor de kinderen, ze waren allemaal dankbaar en blij, wat mij een erg voldaan gevoel geeft. Mocht je iets willen weten of vragen kun je mij altijd even aanspreken op het schoolplein.

Sylvia

moeder van Bram (groep 6B) en Lizzy (al van school)

Ik ben Saskia en sinds dit schooljaar ben ik lid van de OR. Het idee om hier aan deel te nemen ontstond samen met Nouchka op de Pijlparty. Het lijkt mij erg leuk om met de andere leden bezig te zijn om mooie momenten voor de leerlingen te creëren waar zij later met veel plezier aan terug zullen denken.

Saskia

moeder van Jaimy (groep 5)

Mijn naam is Nouchka en dit schooljaar heb ik heb mij aangemeld bij de Ouderraad, zodat ik meer betrokken ben bij de school en omdat ik het leuk vind om dingen te regelen. Kinderen verdienen een fijne basisschooltijd met leuke uitjes en extra’s. Ik zet mij daar graag voor in, samen met de andere OR leden.

Nouchka

moeder van Jan (groep 8) en Gijs (groep 4B)