Stichting AURO

Stichting AURO is het schoolbestuur van 9 openbare basisscholen (waaronder OBS de Pijlstaart) in de gemeenten Aalsmeer, Uithoorn en De Ronde Venen. De stichting is opgericht per 1 januari 2006.

De dagelijkse leiding van Stichting AURO is in handen van bestuurder, Christian van den Brink.
De volgende medewerkers zijn werkzaam in de achterlinie op het bestuurskantoor:
Bedrijfsvoering: Patricia Kramp, p.kramp@stichtingauro.nl
Kwaliteit & onderwijs: Esther Buchner, e.buchner@stichtingauro.nl
Verzuim/HR: Dennis Kasper, d.kasper@stichtingauro.nl
Bestuurssecretariaat: Adrienne Overes, secretariaat@stichtingauro.nl
StiR Erkend Coach: Kim Spraakman
Functionaris gegevensbescherming: drs. Clemens Geenen CIPP/E, info@peponderwijsadvies.nl

Externe vertrouwenspersoon: Karin van den Heuvel, k.vandenheuvel@kwadraad.nl of 06-40894202 of via Kwadraad: 088-9004000. Van 27 oktober tot 27 november is de externe vertrouwenspersoon afwezig. Het eerste aanspreekpunt voor onze stichting is in die periode Monique van Deursen 06-40567497, m.vandeursen@kwadraad.nl

Voor meer informatie over stichting AURO verwijzen wij u naar de website van onze stichting.

De afsluiting van ons laatste Blink Wereldoriëntatie thema van dit schooljaar! Producten voor beelden vorming, kooklessen van echte koks en als knallend einde een open huis met een heerlijke proeverij in de school. En natuurlijk is er al die tijd ook gewerkt aan de vakken aardrijkskunde, geschiedenis, natuur en techniek;)

De kooklessen hebben gewerkt want de leerlingen hebben de lekkerste zelfgemaakte hapjes mee naar school genomen. Met van de Ouderraad nog een heerlijke limonade en een prijsvraag. Op naar de laatste dagen van het schooljaar!

#vinkeveen #blinkwereldoriëntatie #thematischonderwijs #ouderraad #ouderbetrokkenheid #kookles #burgerschap

...