Aanmelden

Tussen 15 juli 2024 en 21 augustus worden berichten niet beantwoord vanwege de zomervakantie regio midden.

Heeft u de rondleiding/kennismaking gehad en besloten uw kind(eren) in te schrijven, fijn! Dank voor het vertrouwen. Inschrijven kan kan middels onderstaand formulier. Heeft u nog geen rondleiding/kennismaking gehad maak dan snel aan afspraak. Laurette Toonen (administratie) plant graag een afspraak met u in.

NB: Schooljaar 2024/2025 hebben wij een wachtlijst in groep 1/2 en groep 5.

Alle velden met een * zijn verplicht.

De afsluiting van ons laatste Blink Wereldoriëntatie thema van dit schooljaar! Producten voor beelden vorming, kooklessen van echte koks en als knallend einde een open huis met een heerlijke proeverij in de school. En natuurlijk is er al die tijd ook gewerkt aan de vakken aardrijkskunde, geschiedenis, natuur en techniek;)

De kooklessen hebben gewerkt want de leerlingen hebben de lekkerste zelfgemaakte hapjes mee naar school genomen. Met van de Ouderraad nog een heerlijke limonade en een prijsvraag. Op naar de laatste dagen van het schooljaar!

#vinkeveen #blinkwereldoriëntatie #thematischonderwijs #ouderraad #ouderbetrokkenheid #kookles #burgerschap

...